Advertisement

ינון מגל - עוד עדויות ינון מגל × ×’×¢ שרק ונשק מגל אשאר ×— ×› כלכליסט / שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות.

ינון מגל - עו×" ×¢×"ויות ינון מ×'ל × ×'×¢ שרק ונשק מ×'ל אשאר ×— ×› כלכליסט / שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות.. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. אתה, שהיית עיתונאי גדול, הפכת להיות שופר, דובר, מעריץ. מה הסיכוי של הממשלה החדשה? פגיעתם קשה, לעיתים בחפים מפשע, אבל זה כמובן לא מעניין. לדברי מנכל הערוץ, שכי פרנץ, ינון מגל עיתונאי ותיק מנוסה ומוכשר.

בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר הודתה בכך בעבר גם היא. ינון מגל‏hitelesített felhasználó @yinonmagal 2020. מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר. He served as a member of the knesset for the jewish home for most of 2015. תוכניתם המשותפת של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm ידועה בוויכוחים הסוערים שלה, שלפעמים גם נגמרים בנטישה של אחד המגישים.

×
×"×'עתי ל×"×" אנ×" ינון מ×'ל חושף איך ×"×'×™×¢ לפוליטיק×" סרו×'ים from www.srugim.co.il
מה הסיכוי של הממשלה החדשה? יזכר, יהיה לו זכר, יהיה לו המשך. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. ינון מגל‏hitelesített felhasználó @yinonmagal 2020. רצונו לומר כל זמן שהשמש קיים יהיה זכר שמו. מגל בטוח בחפותו ואני מתכון לרשויות לעשות עבודה ונפעל בהתאם. ינון מגל התנצל הבוקר (רביעי) בפני שותפתו להנחיית תוכנית ברדיו 103 אף־אם על כך שתהה למה את לא מתלוננת עכשיו כשחשפה כי נאנסה בהיותה בת 20. סוף סוף יש כאלה שאוהבים את העבודה שלהם, ותוקף את הסיקור התקשורתי ואת התמונות שיצאו ממשרדה.

ינון מגל עושה מזה בדיחה:

העיתונאי ינון מגל, תוקף הבוקר (ראשון) את התקשורת בסיקור כלפי ממשלת השינוי ועוקץ את השרים החדשים שטוענים שהם אוהבים את העבודה שלהם, להבדיל לכאורה מהממשלה הקודמת. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. במקרים רבים הפגיעה היא גם במתלוננות, צודקות או לא, אבל גם זה לא מעניין. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. מה הסיכוי של הממשלה החדשה? ינון מגל הודיע הבוקר (א') על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר. ינון מגל‏hitelesített felhasználó @yinonmagal 2020. חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד יור באתר וואלה אמרו בתגובה: תיק החקירה כנגד ינון מגל נסגר, לא פורסם מי היו שתי המתלוננות שטפלו על מגל תלונות שווא שנסגרו מחוסר אשמה.משפטי השדה השיימינג בכיכר העיר החברתית, צריכים להיפסק. יזכר, יהיה לו זכר, יהיה לו המשך. ינון מגל ואהוד אולמרט | צילום:

את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל. ינון מגל ואהוד אולמרט בעימות גרעיני ב103fm. הבוקר, עיקר תשומת הלב הוקדשה לשיחה של השניים עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהסתיים בפיצוץ בינו לבין מגל, לאחר שאולמרט כינה אותו. News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. ינון מגל ובן כספית בודקים:

×
×"אם ×— ×› ינון מ×'ל צורך סמים קלים from img.mako.co.il
לדברי מגל בתכנית שלו עם בן כספית ברדיו 103: שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות. מוזמנים להאזין, התראיינתי בתכנית של ינון מגל ובן כספית ב 103fm על הנתיב השיתופי. חבר הכנסת לשעבר מהבית היהודי, ינון מגל, התייחס הבוקר (רביעי) לטבח של משטר אסד בבני עמו. ינון, מן נין ונכד, מבנין נפעל, רצונו לומר כמו שהבן זכר האב כן יהיה שמו זכר לו לעולם למעשיו הטובים שיעשה. לדברי מנכל הערוץ, שכי פרנץ, ינון מגל עיתונאי ותיק מנוסה ומוכשר. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. מגל בטוח בחפותו ואני מתכון לרשויות לעשות עבודה ונפעל בהתאם.

קרא הכל על ינון מגל באתר גלובס:

מגל נשאל בראיון האם הוא מתגעגע למסדרונות הכנסת. אחת מהן ביטאה זאת בפוסט, תתנצל ישירות, אל תתנצל מול העולם הרחב ותבקש סליחה. tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: סוף סוף יש כאלה שאוהבים את העבודה שלהם, ותוקף את הסיקור התקשורתי ואת התמונות שיצאו ממשרדה. ראיון מיוחד שמרכז את כל הקלישאות של השמאל בשולחן אחד. מגל, עיתונאי ותיק ומגיש חדשות, ישמש גם כפרשן במהדורת החדשות של ערוץ הנהלת הערוץ מברכת על הצטרפותו למערכת החדשות והאקטואליה של הערוץ ומאחלת לו בהצלחה. במקרים רבים הפגיעה היא גם במתלוננות, צודקות או לא, אבל גם זה לא מעניין. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד יור באתר וואלה אמרו בתגובה: ינון אלישע מגל‎, born 27 april 1969) is an israeli journalist and politician. פגיעתם קשה, לעיתים בחפים מפשע, אבל זה כמובן לא מעניין. מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. תיק החקירה כנגד ינון מגל נסגר, לא פורסם מי היו שתי המתלוננות שטפלו על מגל תלונות שווא שנסגרו מחוסר אשמה.משפטי השדה השיימינג בכיכר העיר החברתית, צריכים להיפסק.

ינון מגל ואהוד אולמרט | צילום: ינון ביקש להשתחרר אמש מתפקידו כיור הסיעה ונעניתי לבקשתו. מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר. News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. ינון מגל עושה מזה בדיחה:

לי לוי Vs ינון מ×'ל אני מ×'×™× ×
לי לוי Vs ינון מ×'ל אני מ×'×™× ×" שנרא×" לך תקין לסרס ול×"חפיץ אותי Tmi from images.maariv.co.il
אתה, שהיית עיתונאי גדול, הפכת להיות שופר, דובר, מעריץ. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים. מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר. כך נראתה פרשת ינון מגל ברשתות החברתיות. ראיון מיוחד שמרכז את כל הקלישאות של השמאל בשולחן אחד. • ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין: ינון מגל‏hitelesített felhasználó @yinonmagal 2020. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה!

חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד יור באתר וואלה אמרו בתגובה:

בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר הודתה בכך בעבר גם היא. כנראה שמבחינת מגל, כל עוד אתה לא חבר כנסת, הטרדה מינית במקום עבודה היא דבר מקובל. תוכניתם המשותפת של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm ידועה בוויכוחים הסוערים שלה, שלפעמים גם נגמרים בנטישה של אחד המגישים. העיתונאי ינון מגל מצטרף לערוץ 20 ויגיש יחד עם שמעון ריקלין תכנית אקטואליה יומית בשעה 19:00. ינון מגל עשה מאולמרט קציצות בשידור חי. יזכר, יהיה לו זכר, יהיה לו המשך. יְהִי שְׁמוֹ לְעוֹלָם לִפְנֵי שֶׁמֶשׁ יִנּוֹן שְׁמוֹ וְיִתְבָּרְכוּ בוֹ כָּל גּוֹיִם יְאַשְּׁרֽוּהוּ. (תהילים עב, פסוק יז). ינון מגל הודיע הבוקר (א') על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. ינון מגל התנצל הבוקר (רביעי) בפני שותפתו להנחיית תוכנית ברדיו 103 אף־אם על כך שתהה למה את לא מתלוננת עכשיו כשחשפה כי נאנסה בהיותה בת 20. סוף סוף יש כאלה שאוהבים את העבודה שלהם, ותוקף את הסיקור התקשורתי ואת התמונות שיצאו ממשרדה. במקרים רבים הפגיעה היא גם במתלוננות, צודקות או לא, אבל גם זה לא מעניין. קרא הכל על ינון מגל באתר גלובס:

Posting Komentar

0 Komentar